موتور ماشین آلودگی هوا رود کارون آلودگی

موتور ماشین: آلودگی هوا رود کارون آلودگی خوزستان ایران اهواز خوزستان شهرهای مهم ایران

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی جهانگیری برگ برنده ۱۴۰۰

    جریان اصلاحات از سال 84 تا 92 در مدیریت اجرایی حضور نداشت و در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم چنین تدبیر کرد که با حمایت از حسن روحانی به عنوان کاندیدای غیراصلاح

    جهانگیری برگ برنده ۱۴۰۰

    جهانگیری برگ برنده ۱۴۰۰

    عبارات مهم : انتخابات

    جریان اصلاحات از سال 84 تا 92 در مدیریت اجرایی حضور نداشت و در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم چنین تدبیر کرد که با حمایت از حسن روحانی به عنوان کاندیدای غیراصلاح طلب ولی میانه رو در عرصه اجرا حضور داشته باشد. در سال 92 اگرچه محمدرضا عارف کاندیدا شد، ولی اجماع اصلاح طلبان بر حمایت از روحانی قرار گرفت، آیا که می درخواست کردند با آمادگی بیشتری فضا را جهت حضور مقتدرانه خود آماده کنند.

    جهانگیری برگ برنده ۱۴۰۰

    بنابراین عارف از مسابقه با روحانی و دیگر کاندیداهای انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری انصراف داد. اکنون یکی از بحث های جدی در اردوگاه اصلاح طلبان نحوه حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 هست، چنان که بعضی از اعضای این جریان تاکید بر معرفی گزینه اصلاح طلب دارند و بعضی دیگر معتقدند با حمایت مجدد از کاندیدای اصولگرای میانه رو می توان نتیجه های بهتری را کسب کرد. به همین جهت از گزینه های مختلفی جهت کاندیداتوری در انتخابات 1400 نام برده می شود که مهم ترین آنها اسحاق جهانگیری از طیف اصلاحات و علی لاریجانی از طیف اصولگرایان میانه رو هستند.

    آغاز فعالیت کمپین؟

    جریان اصلاحات از سال 84 تا 92 در مدیریت اجرایی حضور نداشت و در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم چنین تدبیر کرد که با حمایت از حسن روحانی به عنوان کاندیدای غیراصلاح

    اصلاح طلبان اسحاق جهانگیری را گزینه مطلوبی جهت انتخابات 96 می دانند؛ گزینه ای که در انتخابات قبل در نقش کاندیدای پوششی ظاهر شد تا فرصتی جهت تبیین اهداف جریان اصلاح طلبی از طریق مناظره ها و برنامه های تلویزیونی که جهت انتخابات تدارک دیده شده است بود، خلق کند که به گفته بسیاری از صاحبنظران به خوبی از این وقت استفاده کرد.

    دیروز مصطفی معین راجع به حمایت اصلاح طلبان از جهانگیری در انتخابات 1400 گفت: «تا انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 گزینه های متعددی خواهیم داشت. یکی از شاخص ترین آنها می تواند آقای جهانگیری باشد، ولی این طور نیست که نامزدها فقط به او محدود شود و گزینه های دیگری وجود نداشته باشد.» جهانگیری هیچ گاه در حمایت از روحانی دریغ نکرده و مانند سپری در برابر تیغ هجمه مخالفان از مدیر جمهور دفاع کرده و می کند. زمانی که بحث مطلوب بودن معرفی جهانگیری جهت انتخابات 1400 پررنگ شد، مخالفان اصلاحات پرونده برادر او را بزرگ کردند و با مانور روی آن تلاش کردند از اعتمادها به جهانگیری کم کنند که موفق نبودند.

    دلواپسان بعد از این شکست در تخریب جهانگیری تلاش کردند شایعه اختلاف میان او و مدیر جمهور را مطرح کنند، چنان که سایت دنیا نیوز در جهت اجرای این پروژه نوشت: «اسحاق جهانگیری از فردای انتخابات، به عنوان مهره ای فرض شد که می تواند در آینده با کنش های خود باعث به حاشیه رفتن روحانی و گزینه های مطلوب اعتدالیون شود. در ماه های اخیر به همان میزان که جهانگیری پشت تریبون قرار می گیرد، به همان اندازه زمزمه های قهر و دلگیری وی از دولت و شخص مدیر جمهور زیاد به گوش می رسد.» نگرانی دلواپسان از کاندیداتوری جهانگیری چنین در سطور نهایی گزارششان مشخص شد: «اشتباهات دولت به حساب اصلاح طلبان نیز نوشته می شود و آنها قصد دارند با انتقادات تیز و تند خود از دولت مانع آن شوند و جهانگیری را جهت انتخابات بعدی به عنوان آلترناتیو حفظ کنند.» به نظر می رسد کمپین «تا 1408 با جهانگیری» فعالیت خود را شروع کرده و او احتمالا از گزینه های جدی انتخابات ریاست جمهوری است .

    جهانگیری برگ برنده ۱۴۰۰

    اصولگرایان و جهانگیری

    از سوی دیگر باید در نظر داشت در صورت کاندیداتوری جهانگیری تنها اصلاح طلبان نیستند که از او حمایت خواهند کرد، بلکه اصولگرایان میانه رو هم به نوعی خود را مدیون اصلاح طلبان می دانند، آیا که با حمایت جریان اصلاحات بود که روحانی اصولگرا و البته از طیف اعتدالی به ریاست جمهوری رسید و اکنون نوبت حمایت این طیف از اصولگریان از کاندیدای جریان اصلاحات است.

    لاریجانی و اصلاح طلبان

    جریان اصلاحات از سال 84 تا 92 در مدیریت اجرایی حضور نداشت و در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم چنین تدبیر کرد که با حمایت از حسن روحانی به عنوان کاندیدای غیراصلاح

    شخصیت دیگری که نامش به عنوان کاندیدای انتخابات 1400 مطرح می شود، علی لاریجانی هست. او طی سال های اخیر رابطه خوبی با اصلاح طلبان برقرار کرده و از سوی دیگر نگاه جریان اصلاحات به لاریجانی تغیرات چشمگیری نسبت به گذشته داشته هست. اصلاح طلبان لاریجانی را همسو با خود نمی دانند، ولی دیگر به چشم یک رقیب به او نگاه نمی کنند، بلکه لاریجانی را سیاستمداری پخته و باتجربه می دانند که نه تنها نسبتی با دلواپسان ندارد، بلکه به انتقادات صریح از آنها می پردازد، چنان که بارها مورد هجمه تندروها قرار گرفته هست. روز گذشته مصطفی معین راجع به لاریجانی به عصر کشور عزیزمان ایران گفت: «لاریجانی را یک رجل سیاسی باهوش می دانم. نوع نظر های او به تدریج نسبت به گذشته مقداری تعدیل شده است هست. در شرایط فعلی نه خود او ادعای نامزدی از سوی اصلاح طلبان دارد و نه اصلاح طلبان او را به عنوان یک گزینه اصلاح طلب قبول دارند، ولی در شرایط خاص ممکن است این نزدیکی ها زیاد شود و هم تا زمانی باقیمانده تا انتخابات بعدی فاصله ها زیاد شود.

    بستگی به شرایط وقت انتخابات و عملکرد خود افراد دارد. مواضع فرد در آن وقت و سوابق او معیار تصمیم گیری خواهد بود. اینکه اصلاح طلبان در آن شرایط چه گزینه هایی داشته باشند نیز موثر خواهد بود. همه چیز نسبی است.» البته اگر اذعان شود اصلاح طلبان در سال 1400 لاریجانی را به عنوان کاندیدای نهایی خود مورد حمایت قرار می دهند، کمی دور از تصور هست، مگر اینکه تحولات در وقت باقیمانده تا انتخابات به سمتی برود که مانند سال 92 تصمیم اصلاح طلبان حمایت از کاندیدای اصولگرای میانه رو باشد. محمدرضا تابش، نماینده اصلاح طلب مجلس، در مورد حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی می گوید: «اگر ما کاندیدا داشته باشیم و کاندیدای ما از سد شورای نگهبان بگذرد، دیگر این عنوان نمی تواند عنوان درستی باشد.»

    جهانگیری برگ برنده ۱۴۰۰

    حتی باهنر هم به خوبی به این عنوان واقف است و می گوید: «معتقدم اگر اصلاح طلبان در قم از آقای لاریجانی حمایت نمی کردند، جریان تندرو جبهه پایداری اجازه نمی داد ایشان نماینده مجلس شود.» همنشینی لاریجانی با مدیر دولت اصلاحات هم نشان داد که مدیر مجلس هم بی میل به کسب حمایت اصلاح طلبان نیست. بعد از این همنشینی بود که صادق زیباکلام گفت: «معتقدم اگر علی لاریجانی تلاش کند بخشی از اصلاح طلبان را با خودش همراه کند و به آنها بگوید که من رئیسی، قالیباف و رضایی نیستم و من روحانی خواهم بود، شانس بسیار بالایی پیدا می کند تا رأی بیاورد.» بنابراین به نظر می رسد حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی در صورتی محقق خواهد شد که این جریان کاندیدایی نداشته باشد.

    کاندیداتوری فتاح؟

    با گرم شدن زودهنگام تنور انتخابات 1400 بعضی به دنبال طرح اسامی اصولگرایان میانه رو جهت کاندیداتوری در این انتخابات هستند که پرویز فتاح، مدیر کمیته امداد، از آن جمله هست. روز گذشته فتاح راجع به اینکه بعضی فعالیت های شما را سیاسی و در جهت انتخابات ۱۴۰۰ قلمداد می کنند، گفت: «آقای روحانی تازه گزینش شده است و اخیرا دو وزیرش از مجلس رأی اعتماد گرفته اند؛ الان صلاح نیست که کسی به این مباحث دامن بزند و همه باید کمک کنیم که دولت در وظایفش موفق شود و اقتصاد و اشتغال رونق گیرد و مردم و نیازمندان به رفاه برسند و عالی ترین نشانه این هست. واقعا چه لزومی دارد که به این مباحث بپردازیم و به فعالیت ها شائبه سیاسی بدهیم؛ این پرسشها صلاح نیست.» به نظر می رسد طرح کاندیداتوری فتاح جهت آرام کردن بحث های انتخاباتی هست، آیا که به خوبی مشخص است او شانسی جهت حضور در پاستور ندارد.

    اخبار سیاسی – آرزوی بزرگ

    واژه های کلیدی: انتخابات | جهانگیری | لاریجانی | اصلاح طلب | انتخابات 96 | اصلاح طلبان | علی لاریجانی | انتخابات ریاست جمهوری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار