موتور ماشین آلودگی هوا رود کارون آلودگی

موتور ماشین: آلودگی هوا رود کارون آلودگی خوزستان ایران اهواز خوزستان شهرهای مهم ایران

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی انتقاد جهانگیری از بی کفایتی و بی‌عرضگی بعضی حکام کشورهای اسلامی

    معاون اول رئیس‌جمهوری با انتقاد از بعضی حکام اسلامی، بی عرضگی و بی کفایتی بعضی حکام اسلامی را عاملی برشمرد که امروز قلب ملت های مسلمان دنیا را به آتش کشیده است.

    انتقاد جهانگیری از بی کفایتی و بی‌عرضگی بعضی حکام کشورهای اسلامی

    انتقاد جهانگیری از بی کفایتی و بی عرضگی بعضی حکام کشورهای اسلامی

    عبارات مهم : ایران

    معاون اول مدیر جمهوری با انتقاد از بعضی حکام اسلامی، بی عرضگی و بی کفایتی بعضی حکام اسلامی را عاملی برشمرد که امروز قلب ملت های مسلمان دنیا را به آتش کشیده هست.

    به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول مدیر جمهوری در آیین افتتاح خط تولید سلول انسانی شرکت سل تک فارمد با اشاره به انتقال سفارت ایالات متحده آمریکا به قدس اشغالی اظهار کرد: ما در شرایط عجیب و غریبی قرار داریم بعد از 70 سال از اشغال سرزمینهای فلسطینیان و انواع فراز و فرودهایی که این سرزمین و رژیم اشغالگر داشتند کار به مقطعی رسید که عده ای تصور کردند می شود با گفت وگو و مذاکره راهکارهایی جهت این سرزمین پیدا کرد و جلوی خونریزی و اشغال زیاد را گرفت.

    وی ادامه داد: بعد از این همه سال و پایین و بالاهایی که گذشت، آمریکایی ها با برگزاری انواع مراسم خوش حالی ها اینگونه نمایش دادند که در حال حل عنوان با گفت وگو هستند.

    انتقاد جهانگیری از بی کفایتی و بی‌عرضگی بعضی حکام کشورهای اسلامی

    معاون اول مدیر جمهوری گفت: مدیر جمهور آمریکا با انجام یک نمایش و معرفی کنسولگری خود در قدس به عنوان سفارتخانه تاکنون موجب به شهادت رسیدن قریب به 60 انسان مسلمان بی پناه شده است است.

    وی تاکید کرد: در این مقطع تاریخی نفرت بزرگی از این کار در دنیا اسلام ایجاد می شود و مسلمانان از کشته شدن مردم بی گناه مسلمان کینه پیدا خواهند کرد.

    معاون اول رئیس‌جمهوری با انتقاد از بعضی حکام اسلامی، بی عرضگی و بی کفایتی بعضی حکام اسلامی را عاملی برشمرد که امروز قلب ملت های مسلمان دنیا را به آتش کشیده است.

    جهانگیری با انتقاد از عملکرد بعضی حکام کشورهای اسلامی در عنوان قدس اشغالی اظهار کرد: متاسفانه بی عرضگی و بی کفایتی بعضی حکام اسلامی به خاص در سالهای اخیر باعث شده است تا نمایشی از هماهنگی و انسجام با اسرائیلی ها نشان دهند که امروز قلب ملت های مسلمان دنیا را به آتش کشیده هست. آنها باید نزد مردم مسلمان کشور خود جهت شاهد بودن چنین صحنه هایی خجالت بکشند.

    وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: از خدا می خواهیم که همه امت اسلامی در دنیا و همه مظلومان را از این شرایط نجات دهد.

    وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در شرایط جدیدی قرار گرفته هست، اظهار کرد: واقعیتی که امروز وجود دارد این است که در دوران 40 سال عمر جمهوری اسلامی، کشور انواع و اقسام دوران ها را اعم از دوران تحریم آمریکا، دوران تحریم اروپا، دوران سخت تحریم آمریکا، اروپا و شورای امنیت شرکت ملل و دوران هشت سال دفاع مقدس که طی آن تقریبا همه کشورهای دنیا از جمله آمریکا، شوروی، فرانسه و بعضی کشورهای منطقه در برابر ما حضور داشتند را با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشتیم.

    انتقاد جهانگیری از بی کفایتی و بی‌عرضگی بعضی حکام کشورهای اسلامی

    جهانگیری ادامه داد: آخرین مرحله از این دوران ها، دوران تحریم های هسته ای بود که دولت یازدهم با شعار گفت وگو و حل و فصل منطقی پرسشها با دنیا کار خود را شروع کرد و این کار منجر به توافق برجام شد که طی آن بخشی از تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران متوقف شد. طی این دوران نیز ما اقداماتی جهت توسعه کشور انجام دادیم.

    معاون اول رییس جمهوری با اشاره به روی کار آمدن ترامپ به عنوان رییس جمهور تازه آمریکا و انجام بعضی کارها غیرقابل آینده نگری از سوی او، خاطرنشان کرد: رییس جمهوری تازه آمریکا با روی کار آمدن خود دست به کارها عجیب و غریبی از جمله اقدام دیروز مبنی بر تاسیس سفارتخانه در بیت المقدس زد ولی کاری که پیش از آن انجام داده بود اعلام خروج آمریکا از برجام بود. رییس جمهوری آمریکا در انظار مردم دنیا با نهایت زشتی هم ملت بزرگ، متمدن و دارای تاریخ کشور عزیزمان ایران را با انواع و اقسام اتهامات روبرو کرد و هم از برجام که به اعتقاد خود او یک توافق چندجانبه بود خارج شد. او همچنین امضا کرد که تحریم های قبلی باز گردد و تحریم های جدیدی نیز بر آنها اضافه شود.

    معاون اول رئیس‌جمهوری با انتقاد از بعضی حکام اسلامی، بی عرضگی و بی کفایتی بعضی حکام اسلامی را عاملی برشمرد که امروز قلب ملت های مسلمان دنیا را به آتش کشیده است.

    وی تصریح کرد: این اقدام آمریکا از جهات متفاوت جهت آنها به عنوان یک کشور بزرگ بی آبرویی است به این علت که آنها ساعت ها گفت وگو و مذاکره کردند و در این زمینه وقت بسیاری گذاشتند ولی در نهایت از این توافق خارج شدند.

    جهانگیری با بیان اینکه در دولت یازدهم حداقل 18 ماه مذاکره خیلی فشرده انجام شد و طی آن هیات آمریکایی با بیش از 100 نفر در مذاکرات حضور می یافت، ادامه داد: اتحادیه اروپا، شرکت ملل، آژانس بین المللی اتمی، چین و روسیه و همه کشورهای صاحب حق وتو در جلسات مذاکرات حضور داشتند.

    انتقاد جهانگیری از بی کفایتی و بی‌عرضگی بعضی حکام کشورهای اسلامی

    معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه اگر راه مذاکره و گفت وگو بسته و گفته شود که نتیجه های مذاکرات را می توان به آتش کشاند، دیگر چه دلیلی جهت مذاکرات بعدی وجود دارد، خاطرنشان کرد: با این شرایط اصلا آیا باید دیپلماسی ادامه یابد آن هم زمانی که چنین قدرت بزرگی دست به این اقدام (خروج از توافق) می زند به همین علت است که بقیه طرفین برجام اعم از چین، روسیه و اروپایی ها اعلام می کنند که ما می خواهیم این توافق ادامه یابد.

    وی گفت: ابراز میل به آنها جهت ادامه برجام نه به خاطر ما بلکه به خاطر خود آنها و همچنین به علت این است که راه مهم گفت وگو در فضای بین المللی همچنان باز باشد. با این وجود در شرایط فعلی آمریکایی ها با پررویی می گویند که ایرانی ها مجددا مذاکره کنند تا به توافق دیگری دست یابیم.

    جهانگیری با اشاره به آینده توافق برجام با توجه به خروج آمریکا از این توافق، اظهار کرد: راجع به اینکه با اروپایی ها و سایرین راجع به برجام به چه نتیجه ای برسیم همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند و رییس جمهوری نیز بر آن تاکید کردند، کشور عزیزمان ایران بر اساس روش خود راه را ادامه می دهد تا ملت بداند مسئولان همه مسیرهایی که بتواند کم زحمت ترین راه را پیش روی آنها قرار دهد طی خواهند کرد. با این وجود جهت ما روشن است که تحریم های آمریکا سه الی شش ماه دیگر باز می گردد.

    معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه توانمندی و قدرت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران نسبت به شناختی که آمریکایی ها از این کشور دارند بسیار بالاتر هست، از بعضی بیانات و بزرگ نمایی پرسشها در داخل کشور انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در داخل عادت کرده ایم که در پرسشها بزرگ نمایی و در بیان توانمندی ها کوچک نمایی کنیم. این در حالی است که ما کشوری هستیم که از گذشته کارخانه و صنعت می ساختیم؛ ما صنعت نفت داریم و امروز نیز یک واقعیت است که در صنایع متفاوت از جمله نفت، گاز، سدسازی و ساخت نیروگاه دارای توانمندی های خوبی هستیم.

    وی با بیان اینکه امروز قدرت مهندسی و ساخت تجهیزات در همه بخش های کشور ایجاد شده است هست، افزود: گرچه ممکن است در مقطعی که با دنیا کار می کنیم، از نظر اقتصادی به مصلحت باشد که بخشی از تجهیزات را از جای دیگر وارد کنیم.

    به گزارش ایسنا، جهانگیری در ادامه صحبت های خود با اشاره به توانمندی های کشور در زمینه صنایع پیشرفته، فناوری نانو، بیوتکنولوژی و سلول های بنیادین، تاکید کرد: در این شرایط آمریکایی ها فکر می کنند که اگر ما را تحریم کردند ما دیگر نمی توانیم یکسری از تجهیزات مورد نیاز خود را وارد کنیم. این فکر ناشی از عدم آگاهی آنها نسبت به توانمندی ها و موقعیت جغرافیایی کشور کشور عزیزمان ایران است.

    معاون اول رییس جمهوری با اشاره به قرار گرفتن 15 کشور در همسایگی جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: در اوایل دولت یازدهم و در زمانی که همچنان تحریم های هسته ای برقرار بود، در سفر به اردبیل جهت افتتاح یک واحد صنعتی مشاهده کردم که در این واحد صنعتی دستگاه هایی وجود دارد که وارد کردن آنها در آن شرایط تحریم امکان پذیر نبود. در این باره از مدیر واحد صنعتی پرس و جو کردم و او گفت که آن مجموعه بخشی از این دستگاه را با قاطر به داخل کشور آورده است.

    وی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها با کارها خود زحمت مردم ما را زیاد می کنند، گفت: از همین مسیری که آمریکا تصمیم گرفته به مردم و توسعه کشور عزیزمان ایران ضربه بزند، مدیران حتما خواهند توانست که جهت رشد و توسعه کشور عزیزمان ایران اقدام کنند. ایرانی دانشمند در هر نقطه از دنیا که باشد، زمانی که می بیند عنوان کشور عزیزمان ایران در ترساندن قرار گرفته، بال می زند تا به کشور عزیزمان ایران برسد و کمک کند. آنها (آمریکایی ها) هنوز نتوانسته اند که عرق ایرانی را درک کنند و ببینند که مردم کشور عزیزمان ایران در برابر مشکل ها و فشارهای بیگانگان چه تصویر العملی از خود نشان می دهند.

    جهانگیری خاطرنشان کرد: به لطف الهی با توجه به توانمندی های بزرگ انسانی و فیزیکی و مادی که در کشور وجود دارد در شرایط فعلی هیچ آسیبی به توسعه کشور وارد نخواهد شد و ما با موفقیت با در نظر گرفتن بعضی مباحث این دوره را پشت سر خواهیم گذاشت.

    معاون اول رییس جمهوری انسجام، وحدت، هماهنگی و همصدایی در داخل در برابر دشمن های را نخستین لازمه عبور از شرایط فعلی عنوان و اظهار کرد: این عنوان نباید به شعار این جناح یا آن جناح و تسویه حساب جناحی تبدیل شود. همچنین من یا طرف برابر نباید در شرایط فعلی فکر کنیم که دیگری را زیر پا بگذاریم بلکه باید یکصدایی و همدلی خود را در برابر بیگانه در معرض نمایش بگذاریم. به لطف خدا در داخل جناح های متفاوت با یکدیگر دارای اختلاف سلیقه هستند ولی با یکدیگر دشمنی ندارند.

    وی با تاکید بر لزوم حمایت از دیپلمات های کشور در شرایط فعلی، افزود: کسانی که در خط مقدم قرار دارند باید مورد حمایت داخل کشور قرار بگیرند تا بتوانند به خوبی در مسیر طراحی شده است خود حرکت کنند.

    جهانگیری استفاده از ظرفیت های انسانی و حضور نخبگان کشور جهت حل پرسشها موجود را دومین نیاز امروز کشور بیان کرد و گفت: امروز باید ظرفیت های انسانی و نخبگان کشور جهت کمک به ایجاد وحدت و اتخاذ راهکارهای متفاوت جهت پشت سر گذاشتن مشکل ها روی کار بیایند.

    معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی کشور مدیران باید فکر کنند مسئولیت پذیرفته اند که خود را وقف ملت کنند، آنها باید بپذیرند در دوره ای مسئولیت گرفته اند که بی انگیزگی و بی حالی جواب نمی دهد، آنها اگر نمی توانند شرایط فعلی را درک کنند، مدیریت را کنار بگذارند. مدیران باید هم خود دارای انگیزه باشند و هم این انگیزه را به بدنه خود و همچنین مردم انتقال یافته نمایند.

    وی با بیان اینکه در شرایط فعلی منابع کشور محدود است و باید اولویت بندی شوند، به اتخاذ تصمیمات ارزی از سوی دولت در بحران ارزی اخیر اشاره و اظهار کرد: بااهمیت ترین خبر اتخاذ تصمیم ارزی دولت در روزهای اخیر، مواجه کردن طرح ترامپ با شکست در نقطه ابتدایی این طرح بود. اتخاذ سیاست جدی دولت در زمینه ارز باعث شد که بعد از اعلام خروج آمریکا از برجام کمترین اتفاقی در داخل کشور نیفتد.

    جهانگیری در آخر تصریح کرد: ما نسبت به شرایط پیش رو و با اتخاذ سیاست های مربوطه می توانیم اولویت های کشور را عوض کردن دهیم. ان شاءالله با انجام این کار شرایط پیش رو را به خوبی پشت سر خواهیم گذاشت.

    به گزارش ایسنا، در این مراسم وزیر بهداشت، درمان آموزش پزشکی هم با اشاره به اینکه کشور عزیزمان ایران در بخش سلول های بنیادی در جایگاه 15 دنیا و رتبه اول منطقه قرار دارد، گزارشی از توانمندی های کشور در این بخش ارائه کرد.

    دکتر قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه جهت پیشرفت و توسعه مهمترین نیاز جوامع امروزی بویژه کشور عزیزمان ایران وحدت و انسجام هست، گفت: هیچ ملتی در تردید، یأس و ناامیدی پیشرفت نکرده است.

    در این مراسم همچنین رییس ستاد اجرایی فرمان امام و رییس جهاد دانشگاهی نیز نظرات و نظر های خود را در خصوص کارخانه فرآورده های سلولی مطرح کردند.

    گفتنی است معاون اول رییس جمهور پیش از حضور در آیین افتتاح این کارخانه، از بخش های متفاوت خط تولید کارخانه تولید سلول انسانی دیدار کرد و در جریان ظرفیت تولید این واحد تولیدی قرار گرفت.

    کارخانه تولید سلول انسانی وابسته به شرکت سل تک فارمد پیشگام در حوزه سلو ل های بنیادی و پزشکی و بازساختی است

    محصولات تولیدی این شرکت مشمول بر داروهایی جهت درمان آرتروز زانو، لگن و مچ پا، برطرف چین و چروک و فرو رفتگی های پوستی ناشی از آکنه و برطرف لکه ها در بیماری ویتلیگو، بازسازی عضله قلب در بیماران دچار نارسایی قلبی و ترمیم و بازسازی بدشکلی ها در نقاط متفاوت بدن است.

    گفتنی است حجم سرمایه گذاری اولیه 500 میلیارد ریال بوده و جهت 54 نفر اشتغال مستقیم و جهت 260 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است است.

    واژه های کلیدی: ایران | اسلامی | آمریکا | ایرانی | تحریم ها | آمریکایی | جهانگیری | تحریم آمریکا | تحریم های جدید


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار