موتور ماشین آلودگی هوا رود کارون آلودگی

موتور ماشین: آلودگی هوا رود کارون آلودگی خوزستان ایران اهواز خوزستان شهرهای مهم ایران

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی پمپ بنزین اینترنتی هم آمد!

    «اینترنتی سفارش بدهید تا برایتان پمپ‌بنزین بیاوریم!» این مدل تازه سوخت‌رسانی در کشور عزیزمان ایران است که تازه حدود یک هفته‌ای می‌شود که در منطقه ٢ پایتخت کشور

    پمپ بنزین اینترنتی هم آمد!

    پمپ بنزین اینترنتی هم آمد!

    عبارات مهم : ایران

    «اینترنتی سفارش بدهید تا برایتان پمپ بنزین بیاوریم!» این مدل تازه سوخت رسانی در کشور عزیزمان ایران است که تازه حدود یک هفته ای می شود که در منطقه ٢ پایتخت کشور عزیزمان ایران اجرا شده است و گویا استقبال هم اوج بوده هست.

    به گزارش شهروند؛ کافی است راننده ها با یک اپلیکیشن درخواست پمپ بنزین سیار بدهند و کامیون های سوخت رسان که ظرفیت انتقال هزار لیتر بنزین را دارند، به مکان توقف راننده مراجعه کرده و سوخت را به او برسانند؛ مدلی تازه از یک کسب وکار اینترنتی که البته به گفته احسان جعفرتباری، مدیر اجرایی این طرح جهت نخستین بار است که در خاورمیانه و جهت چهارمین بار در دنیا اجرایی می شود.

    آنگونه که احسان جعفرتباری می گوید، با توسعه این اپلیکیشن دیگر هیچ راننده ای به خاطر تمام شدن سوخت در راه نمی ماند.

    پمپ بنزین اینترنتی هم آمد!

    او توضیح می دهد: در حال حاضر توزیع سوخت آنلاین در کشورهای آمریکا، آلمان و چین اجرا می شود و کشور عزیزمان ایران چهارمین کشوری است که اقدام به اجرای چنین طرحی کرده هست. اپلیکیشن پیدو که از حدود یک هفته پیش در منطقه ٢ پایتخت کشور عزیزمان ایران اجرایی شده است و اتفاقا با استقبال خوبی هم مواجه شده، قرار است از بهار ٩٧ در سراسر پایتخت کشور عزیزمان ایران آماده سرویس دهی باشد.

    آن گونه که مدیرعامل استارت آپ توزیع سوخت به صورت اینترنتی اعلام کرده، در حال حاضر تعداد کامیون های سوخت رسان که ظرفیت انتقال هزار لیتر بنزین را دارند، در فاز اول ٥٠ دستگاه بوده ولی تا اواسط بهار تعداد آنها به ٣٠٠ دستگاه زیاد کردن می یابد.

    «اینترنتی سفارش بدهید تا برایتان پمپ‌بنزین بیاوریم!» این مدل تازه سوخت‌رسانی در کشور عزیزمان ایران است که تازه حدود یک هفته‌ای می‌شود که در منطقه ٢ پایتخت کشور

    میزان صرفه جویی کم کردن تردد، معادل هزینه احداث یک هکتار جنگل

    تعداد پمپ بنزین های پایتخت کشور عزیزمان ایران کافی نیست. در حالی که طبق استانداردهای جهانی میانگین سطح دسترسی به پمپ بنزین باید یک کیلومتر باشد ولی طبق گفته های مدیر اجرایی طرح توزیع سوخت با سفارش اینترنتی در حال حاضر جهت رسیدن به یک پمپ بنزین در پایتخت کشور عزیزمان ایران باید ٦ الی ٧ کیلومتر مسافت را طی کرد. این جدای از زمانی است که صرف سوخت گیری در پمپ بنزین ها می شود.

    به گفته او طبق بررسی ای که با همکاری شرکت محیط زیست صورت گرفته، اکسیژنی که در رفت وآمد خودروها می سوزد، حجم بسیار بالایی هست. به طوری که اگر یک پمپ بنزین جهت کم کردن ترددها زده شود، اکسیژنی که حفظ می شود، معادل احداث یک هکتار جنگل هست. این البته جدای از منواکسیدکربنی است که دیگر تولید نمی شود.

    پمپ بنزین اینترنتی هم آمد!

    پیدو آیا در منطقه ٢ پایتخت کشور عزیزمان ایران آزمایش شد؟

    منطقه ٢ پایتخت کشور عزیزمان ایران که تراکم جمعیتش به ٦٩٠ هزار نفر رسیده و روزانه ١٣٠ هزار مسافر دارد، تنها ٥ الی ٦ پمپ بنزین دارد. در حالی که در حالت عادی در چنین منطقه ای با چنین تراکم جمعیت و وسعتی حداقل به ١٢ الی ١٥ پمپ بنزین نیاز هست. البته اگر قرار باشد طبق استانداردهای جهانی واکنش‌ها کنیم، بسیار زیاد از اینها به جایگاه سوخت نیاز داریم ولی پرسشها متعددی که بااهمیت ترین آن گران بودن زمین هست، شرایطی را پیش آورده که تعداد متقاضیان احداث پمپ بنزین به طور چشمگیری کم کردن یابد.

    همین چند وقت پیش بود که بیژن حاج محمدرضا مدیر اتحادیه جایگاه داران سوخت اعلام کرد که تنها ٥ درصد جایگاه های سوخت پایتخت کشور عزیزمان ایران سودده هستند. در چنین شرایطی راه اندازی چنین اپلیکیشن هایی می تواند پرسشها بسیاری از مردم را حل کند.

    «اینترنتی سفارش بدهید تا برایتان پمپ‌بنزین بیاوریم!» این مدل تازه سوخت‌رسانی در کشور عزیزمان ایران است که تازه حدود یک هفته‌ای می‌شود که در منطقه ٢ پایتخت کشور

    طبق گفته های مدیرعامل این استارت آپ حدود ١٨٠ جایگاه سوخت در پایتخت کشور عزیزمان ایران وجود دارد و با توجه به وسعت و خودروهایی که در خیابان های پایتخت کشور عزیزمان ایران رفت وآمد می کنند، حداقل به ٢٠٠ الی ٢٥٠ پمپ بنزین دیگر نیاز داریم.

    تجارت سنتی علیه استارت آپ ها

    پمپ بنزین اینترنتی هم آمد!

    گسترش کسب وکارهای اینترنتی و اپلیکیشن های آن در گوشی های هوشمند با اعتراض صنوف سنتی مواجه شده است هست. در حالی که تقاضای خریداران به علت سهولت و دسترسی سریع تر به خدمات این نوع کسب وکارها در حال زیاد کردن هست، بعضی صنوف معتقدند ظهور این مدل از کسب وکار موجب کم کردن منافع آنان شده است هست. این اعتراض ها در شرایطی بیان می شود که تجربه کشورهای توسعه یافته نشان می دهد استارت آپ ها در اقتصاد آن کشورها در حال رشد هستند و بسیاری از مصرف کنندگان با مراجعه به آنها خدمات مورد نیاز خود را دریافت می کنند. حالا بعد از اعتراضاتی که علیه اسنپ، تپسی، دیوار و دیگر اپلیکیشن ها صورت گرفته، نوبت به پیدو رسیده هست. در حالی که اجرای فاز اول توزیع آنلاین سوخت ١٥ میلیارد تومان جهت سرمایه گذار آن که اتفاقا شخصی هم هست، آب خورده است ولی جعفرتباری از سنگ اندازی های بعضی از فعالان این صنف علیه مدرنیته سخن می گویند.

    او با بیان اینکه ما هیچ انباری جهت ذخیره سوخت ها نداریم و به صورت روزانه بنزین را از جایگاه ها دریافت می کنیم، ادامه داد: قرار نیست وزارت نفت و شرکت پخش فرآورده های نفتی، بنزینی را در اختیار ما قرار دهند. طبق توافقات صورت گرفته، ما بنزین را از پمپ بنزین ها خریداری می کنیم. بنابراین علی رغم تصور عموم، ما به هیچ وجه تهدیدی جهت جایگاه داران سنتی نیستیم و فعالیت ما منجر به رکود در کسب وکار آنها نمی شود.

    برای خرید آنلاین بنزین چقدر باید پول بدهید؟

    برخلاف تصور نیازی نیست که بهای بیشتری جهت بنزین آنلاین پرداخت کنید. آنگونه که مجری اجرای این طرح می گوید: قیمت بنزین معمولی و سوپر به ترتیب لیتری ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ تومان است و تنها هزینه حمل ونقل به آن افزوده می شود. او البته این توصیه را هم اضافه کرد که هیچ قیمت مشخصی جهت هزینه حمل وجود ندارد و همچون اپلیکیشن های دیگر حمل ونقل بهای پرداختی متقاضیان براساس زمان، میزان ترافیک و شرایط آب و هوایی تعیین می شود.

    پیدو چیست؟

    اپلیکیشن پیدو دارای دو نرم افزار جهت کاربر و سوخت رسان هست. در صورتی که کاربر درخواست خود را از طریق اینترنت اعلام کند، نزدیک ترین ماشین سوخت رسان می تواند به آن پاسخ دهد و بعد از اینکه قیمت و مسافت آن مشخص شد، کاربر نیز می تواند دکمه تأیید یا انصراف را گزینش کند. متقاضیان می توانند این اپلیکیشن را از بازار یا اپ استور دانلود کنند. طرح توزیع سوخت به صورت اینترنتی تأییدیه اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) وزارت نفت را گرفته است و کامیون های آن براساس استانداردهای NSPA ساخته شده است و آنگونه که مدیران این استارت آپ می گویند، اجرای این طرح مشکلی از نظر ایمنی ایجاد نمی کند.

    فضا هنوز جهت کار وجود دارد

    فضا جهت کار در سوخت رسانی اینترنتی همچنان وجود دارد. در همین رابطه محمدرضا مظلومی مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور عزیزمان ایران به رادیو جوان گفته بود که کلیه شرکت های توانمند که توانایی خدمات رسانی مشابه را دارند، می توانند جهت اطلاع از شرایط و استانداردهای اولیه مورد نیاز با اداره روابط عمومی شرکت ملی نفت یا شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

    به گفته او در جهت ایجاد رفاه زیاد و دسترسی ساده تر آن دسته از دارندگان خودروهای بنزین سوز که میل به به دریافت بنزین در محل زندگی یا کسب وکار خود را دارند، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مجوز شروع به فعالیت آن را در کلانشهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در دستور کار خودش قرار داد و بعد از مدت ها بررسی همه جانبه ابعاد فنی و عملیاتی، خودروهای سوخت رسان سیار و تعیین استانداردهای اولیه براساس استانداردهای جهانی، روز گذشته نخستین سوخت گیری آزمایشی این دستگاه سوخت رسان در پارکینگ وزارت نفت انجام شد.

    واژه های کلیدی: ایران | بنزین | اپلیکیشن | اینترنتی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار